בזמן שחברות מסורתיות בשנים האחרונות ממזערות ונמנעות מלהשקיע את התקציבים שלהם בפרסום חוצות דווקא ענקי הטכנולוגיה כמו אפל, אמזון, נטפליקס וגוגל שהמציאו את המושגים: בניית קהלים, טירגוט, אופטימיזציה, פיקסלים, ריטרגטינג, ביג דאטה, פרסום קונטקסטואלי הם אלו שמככבים בראש טבלת המפרסמים הגדולים ביותר בארה"ב בשלטי החוצות.
שלטי חוצות לחברות הייטק ודיגיטל
אפל הייתה המפרסמת בעלת ההוצאות הגבוהות ביותר בפרסום חוצות בשנת 2018 בארה"ב, השנה השישית ברציפות שהיא מדורגת בשתי המובילות. נטפליקס וגוגל סיימו בטופ 10. אמזון ופייסבוק רשמו את הטופ 15.
רבע מכל 100 המפרסמים המובילים היו מענף הטכנולוגיה, כאשר פייסבוק ואוקולוס שניהם הכפילו את השקעתם בפרסום חוצות.
גם ספוטיפיי בולטת במיוחד בשימוש בשלטי חוצות ובעיקר בפורמט הקירות והלארג' המרשימים כדי למשוך משתמשים חדשים.
שלטי חוצות לחברות הגדולות
כשמדברים על הוצאות, נטפליקס היא כיום גם בעלת שלטי חוצות משל עצמה, ושומרת לעצמה את כל המלאי. היא יודעת את הערך של שלטי החוצות ושמרה על סיבוב קבוע של פרסומות לתכניות האחרונות שלה. (עם תחזית להוציא של 15 מיליארד דולר על תוכן ב 2019, היא יכולה לפרסם מודעה טרייה מדי שבוע ולעולם לא תחזור עליה.)
Comments