• Alex Vinikov

המהלך הדרמטי של אפל בחשיפה של האיירפודס פרו החדשות

עודכן ב: אפר 30

אפל משיקים את ה איירפודס פרו בפרסום חוצות עולמי הכולל תמונות ענקיות של רקדנים וחיקוי של קמפיין האייפוד המקורי הנקרא “סילואטים” מ 2003.

APPLE BILLBOARD

תחילה עלה קמפיין ללא האוזניות כטיזר ולאחר מיכן הוסיפו את האוזניות והכיתוב. הויז'ואלים העצומים ממחישים את חופש התנועה וההנאה מהשימוש באוזניות.


ישנה התאמה מדוייקת בין הפרופורציות של הקיר והסביבה לתמונת הרקדן וגם קטעים בהם אף יש חלק בולט מהקיר "קט-אווט" על מנת להמחיש יציאה מהגבולות אשר מעצים את הנוכחות שלהם בסביבה האורבאנית.

אגב כל מוצר חדש שאפל משיקה באופן מסורתי מוצג קודם ע"י מנכ"ל החברה טים קוק אך הפעם אפל בחרו בפרסום על גבי קירות כדי להשיק את אחד המוצרים הכי חמים שלהם בשנים האחרונות.

בעשור הפותח של המאה ה -21 יצרו סטיב ג'ובס ואפל מספר תמונות תרבותיות מתמשכות באמצעות מוצרי אפל וקמפיין השיווק שלהם. ואולי אף אחד מאלו לא זכור חזותית יותר מ "צלליות הריקודים" ששימשו במסעות הפרסום חוצות שלiPod ו itunes.

46 צפיות
  • Facebook
  • Grey Instagram Icon
  • Grey LinkedIn Icon

נתיבי איילון | מתחם הבורסה רמת-גן | תל-אביב | באר-שבע | יקנעם עלית

יצירת קשר:

054-6040540 | hagar@novamedia.co.il 

© 2020 Nova media. All Rights Reserved