• Facebook
  • Grey Instagram Icon
  • Grey LinkedIn Icon

נתיבי איילון | מתחם הבורסה רמת-גן | תל-אביב 

050-4890909 | alex@novamedia.co.il

© 2020 Nova media. All Rights Reserved

  • Alex Vinikov

כיצד השתמשה אפל בפרסום חוצות דרמטי על גבי קירות לצורך חשיפה מפתיעה של האיירפודס פרו החדשים

אפל משיקים את ה איירפודס פרו בפרסום חוצות עולמי הכולל תמונות ענקיות של רקדנים וחיקוי של קמפיין האייפוד המקורי הנקרא “סילואטים” מ 2003.


תחילה עלה קמפיין ללא האוזניות כטיזר ולאחר מיכן הוסיפו את האוזניות והכיתוב. הויז'ואלים העצומים ממחישים את חופש התנועה וההנאה מהשימוש באוזניות.


ישנה התאמה מדוייקת בין הפרופורציות של הקיר והסביבה לתמונת הרקדן וגם קטעים בהם אף יש חלק בולט מהקיר "קט-אווט" על מנת להמחיש יציאה מהגבולות אשר מעצים את הנוכחות שלהם בסביבה האורבאנית.

אגב כל מוצר חדש שאפל משיקה באופן מסורתי מוצג קודם ע"י מנכ"ל החברה טים קוק אך הפעם אפל בחרו בפרסום על גבי קירות כדי להשיק את אחד המוצרים הכי חמים שלהם בשנים האחרונות.

בעשור הפותח של המאה ה -21 יצרו סטיב ג'ובס ואפל מספר תמונות תרבותיות מתמשכות באמצעות מוצרי אפל וקמפיין השיווק שלהם. ואולי אף אחד מאלו לא זכור חזותית יותר מ "צלליות הריקודים" ששימשו במסעות הפרסום חוצות שלiPod ו itunes.

22 צפיות