• Alex Vinikov

מדוע מותגים גדולים משקיעים בענק

עודכן ב: אפר 30

פרסום על קירות הוא מדיום שונה משאר אמצעי הפרסום מחוץ לבית בגלל שהוא מחובר ישירות על גבי בניין. בשונה מפרסום על שלטי חוצות מסורתיים העומדים בפני עצמם ומגיעים בגדלים סטנדרטיים, קירות פרסום הרבה יותר גדולים ומגיעים במגוון צורות ופורמטים. זה מייצר הזדמנות ייחודית ליצור אימפקט ולתקשר עם הקהל שלך באופן מרשים ויצירתי. אם אתם מעוניינים בהצהרה גדולה ובלתי נשכחת כמו שעושים המותגים הגדולים, פרסום על גבי קירות הוא המדיום לעשות זאת.


גדול ונועז


קירות פרסום נמצאים בד"כ במיקומים מרכזיים שיש בהם ייתרון לגובה הבניין, ובכך קיר פרסום מתנשא מעל הרחובות ויוצר אבן דרך משל עצמו. עובדה זו יוצרת את הקנבס המושלם עבור מותגים לחשוף את שמם והמסר אותו הם רוצים להעביר באופן נועז ועוצמתי. קירות פרסום ניתן למצוא במרכזי הערים ועורקי התחבורה הראשיים של המטרופולין בהם יש נפח תנועה גדול ולעיתים אזורים אלה גם מוגבלים באמצעי מדיה אחרים כמו שלטי חוצות, ריהוט רחוב (תחנות אוטובוס ומכווני פרסום), שילוט על גבי אוטובוסים מה שמקנה לקירות יוקרה בולטות ובלעדיות.



בלתי נשכח ומעודד שיתוף


קירות פרסום הם אומנותיים באופן טבעי. בשונה מפרסום חוצות סטנדרטי איפה שמצופה לראות פרסומת, קירות פרסום מתקשרים לציורי קירות ובכך מהווים חלק מהנוף האורבני. כשמשהו מהווה חלק מהבניין הוא נהייה חלק מהקהילה. כך נוצר באופן ייחודי הקשר בו הצופה נהייה חלק מהיצירה הוויזואלית והמסר הפרסומי, ובתת המודע שלו המותג נתפש כמשהו קבוע, מבוסס ומקובל.

לא רק זה אלא שבאופן טבעי מדיום ייחודי כמו קירות פרסום מאפשר למותג להתבלט בין שאר הפרסומות שאנשים רגילים להתעלם מהם מחוץ לבית.


דוגמאות לציורי קירות על בניינים



זוהי הזדמנות ליצור מעורבות בקרב הקהל שלך


כיצד יוצרים זכירות וויראלית? אף אחד לא רוצה לקרוא שום דבר, לכן אתם צריכים להציג את המסר שלכם באופן מעניין ומרתק. תחשבו על דבר אחד שאותו אתם רוצים להעביר ותעשו זאת בצורה משכנעת, מהנה ומעניינת. אל תשכחו לנצל את יתרונות הפורמט של הקיר והסביבה בה הוא ממוקם כדי ליצור ויז'ואל ייחודי שיתפוס את העין באמצעות העיצוב שלכם.


(H&M דוגמניות הנשענות על הבניין (חברת

השקעה בשיווק און ליין


שיווק דיגיטלי עדיין חשוב מתמיד, אבל פרסום במדיה החברתית ובאתרי אינטרנט מובילים הולך ונהיה קשה יותר ויותר על מנת לבלוט. אם המפרסם רוצה להיתפס בעיניי הקהל כמותג גדול חשוב ומרכזי בתחום, הוא צריך להיפגש אתו גם בעולם האמיתי, ולא רק בטלפון שלו. מותגים מובילים משתמשים בפרסום על גבי קירות כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלהם ולעורר בו עניין בנסיעת הבוקר ובתנועה ברחובות המרכזיים ביותר בעיר.

הם גם לא עוצרים שם. מותגים גדולים משתמשים בקירות פרסום כדי להביא את הקהל לנכסים הדיגיטאליים שלהם איפה שהקהל יכול להקליק ולפעול. אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את החשיפה במדיה החברתית ,בתוצאות החיפוש בגוגל ובתנועת האתר שלכם הוא לפאר את הפרסום באמצעות קירות עצומים ומרגשים.

מחקר של חברת נילסן משנת 2017 הראה שפרסום חוצות הוא אחד המדיומים האפקטיביים ביותר כדי להניע מעורבות דיגיטאלית און ליין. כמעט 5 מתוך 10 אנשים בגילאי 18 ומעלה (46%) השתמשו בשירותי גוגל ומנועי חיפוש אחרים כדי לחפש מידע לאחר שנחשפו או שמעו על משהו שפורסם בשלטי חוצות, תחנות אוטובוס או כל אמצעי מדיה אחר מחוץ לבית בחצי שנה האחרונה. מעבר לכך כ 25% מהמשתתפים במחקר פרסמו פוסט בפייסבוק, אינסטגרם או בטוויטר לאחר שראו פרסומת על שלט מחוץ לבית. נתון בולט מהמחקר דיבר על כך שבמונחי הוצאה על פרסום, פרסום חוצות היה בין 3 ל 7 פעמים יותר אפקטיבי על מנת ליצור מעורבות און ליין מאשר כל אמצעי מדיה מסורתי אחר.


קמפיין של קרולינה למקה הופיע בגיא פינס ובאתר מאקו

  • Facebook
  • Grey Instagram Icon
  • Grey LinkedIn Icon

נתיבי איילון | מתחם הבורסה רמת-גן | תל-אביב 

050-4890909 | alex@novamedia.co.il

© 2020 Nova media. All Rights Reserved