חברות שילוט החוצות נרתמות למטרת המלחמה בעצירת התפשטות וירוס הקורונה.
בארה"ב ובעולם הנושא המרכזי הוא שיטוח עקומת ההידבקות והשתלטות על התפשטות של וירוס הקורונה.
האמריקאים יצאו בקמפיין חוצות מאסיבי שהמטרה שלו למנוע מאנשים לצאת מהבית ולבלום את הגידול בשיעורי ההידבקות במחלה ע"י הוראות משרד הבריאות כמו שטיפת ידיים, המנעות מלגעת בפנים, שמירה על מרחק מאנשים במיוחד מאוכלוסיה מבוגרת ועוד.
קישור להורדת הקריאייטיב המופיע בתמונות. מקור- האירגון לפרסום חוצות של ארה"ב:
אתר האירגון: https://oaaa.org
גם בישראל רתמו את שלטי החוצות למטרה כשחברת אדרי 8 פרסמה על קיר בית גיבור הדיגיטלי החדש באיילון את המסר הבא:
קריאייטיב משרד פרסום: M&C Saatchi
מקור:https://www.adsoftheworld.com/media/outdoor/edri8_you_are_not_supposed_to_look_at_this_billboard
למה במדיה מחוץ לבית זה אפקטיבי:
על מנת להוריד את כמות האנשים ברחוב, לעודד אותם להישאר בבית ולרסן את התפשטות הוירוס צריך לתפוס אותם על חם! ברגע שאנשים נמצאים מחוץ לבית ונחשפים למסרים במדיה זה מעורר תחושת אשמה והפנמה הרבה יותר חזקה של מה הם אמורים לעשות וכיצד להתנהג. נכון לעכשיו ניתן לראות שהקמפיין "Staying home means saving lives" אפקטיבי ורחובות מרכזיים בניו יורק מנהטן והטיים סקוור כמעט וריקים מבני אדם.
מה קורה בבריטניה?
בניגוד לשאר העולם הדוגל בבידוד ואיתור החולים בבריטניה מתבצע אחד הניסויים המרתקים ביותר באנושות בו הממשלה הבריטית החליטה לנקוט בצעד של "חיסון העדר" שבו הם ממשיכים כרגיל ומצפים שהאוכלוסיה תיחשף לנגיף הקורונה ותפתח חיסון באופן טבעי. בניגוד לשאר העולם הדוגל בבידוד ואיתור החולים.
למרות זאת חברות שלטי חוצות נרתמות למערך ההסברה ולהשפעה על הפרלמנט הבריטי כן לנקוט בצעדים על מנת למזער את נזקי הנגיף. במכווני הרחובות ובשלטי פרסום הנמצאים בתוך מקומות הומי אדם מופיעות מודעות המנחות כיצד להתנהג על מנת לצמצם ככול הניתן את החשיפה וההתפשטת של נגיף הקורונה.
בכיכר פיקדילי המפורסמת בשלטי הקירות הדיגיטאליים המעוגלים והעצומים אין כמעט אנשים.
חברות המדיה מחוץ לבית תורמות למאבק בקורונה ומחוללות השפעה ניכרת על האופן בו אנשים מתנהגים ומקבלים החלטות.
תשמרו על עצמכם ועל המשפחה שלכם בתקופה המאתגרת הזאת, ותשמרו על ההנחיות. מאחל לכולם רק בריאות! נעבור את זה ביחד
עדכון: גם בישראל העלו קמפיין פרסום חוצות ארצי בתקופת הקורונה וחברת נובה מדיה עשתה הפקה עצומה על קיר הבורסה
Comments