top of page

פרסום חוצות ברמת גן

עודכן: 24 בינו׳ 2023

כשחברות ומותגים מעוניינים להגדיל מכירות, הם נתקלים בשלושה אתגרים עיקריים: הראשון הוא הצורך להרחיב את קהל היעד שנחשף לקמפיינים שלהם. הנוסחה היא פשוטה, לכאורה - יותר חשיפות, יותר לקוחות פוטנציאליים. האתגר השני קשור דווקא באיכות קהל היעד. הרצון הוא להגיע לקהל יעד כמה שיותר רלוונטי, איכותי, בשל, שקל יהיה להמיר אותו בשלבים מאוחרים יותר של הקמפיין, להפוך אותו ללקוח משלם ובתקווה אף לקוח חוזר. האתגר השלישי הוא אופן העברת המסר הפרסומי (איפה זה תופס את הקהל).


שלטי חוצות ברמת גן

כאשר אנשי מקצוע בעולם השיווק מתייחסים לפרסום על שלטי חוצות ברמת גן, הם בוחרים בפתרון שמאפשר מקסום של הביצועים ברמת הקמפיין, ואשר נותן מענה לשלושת האתגרים שצוינו כאן לעיל.


מה מיוחד כל כך בפרסום על קירות ברמת גן או על שלטים ברמת גן? מדוע פרסום על שלטי חוצות במתחם הבורסה וצומת עלית הוא כה אפקטיבי? במאמר הבא ננסה לשפוך אור על הנתונים שהופכים את מתחם הבורסה לאחד המקומות האטרקטיביים ביותר למפרסמים, אלו שבעלות תועלת, מחזירים את ההשקעה בפרסום על הצד הטוב ביותר.


אז מהו, למעשה, מתחם הבורסה? אילו מבנים חשובים נמצאים בו? אילו עסקים פועלים באזור הגאוגרפי שבו הוא ממוקם? כיצד יראה המתחם בעתיד הקרוב? האם הרכבת הקלה תזניק את האזור דור אחד קדימה? וגם, היכן נמצאים קירות הפרסום האפקטיביים ביותר במתחם עם הלוקיישן הכי מבוקש?

על כל זאת ועוד, במאמר שלפניכם.


מתחם הבורסה - רקע כללי


מתחם הבורסה ברמת גן הוא מרכז העסקים הגדול בישראל. בדומה למרכזי הערים הגדולות בעולם, מתחם הבורסה מתאפיין בבנייה לגובה. מתחם הבורסה ברמת גן ממוקם בלב המטרופולין של תל אביב והמרכז, מתחם אורבני ושוקק חיים המשלב מגדלי עסקים, מגורים יוקרתיים ומלונות שכובשים את קו הרקיע של תל אביב ומאכלסים בתוכו מותגים גלובליים וחברות מקומיות מובילות. מתחם הבורסה מהווה זירת עסקים מרכזית, אזור בילוי ותחנת מעבר בעבור מאות אלפי אנשים מדי יום. ואם יש לך פרסום חוצות ברמת גן באזור זה, אתה בהחלט מסודר מבחינת חשיפה.


מתחם הבורסה רמת גן - קיר הבורסה
מתחם הבורסה רמת גן - קיר הבורסה

מרכז העסקים התוסס שבמתחם הבורסה ברמת גן, גובל בצפון ברחוב ביאליק, בדרום ברחוב ז'בוטינסקי, במזרח ברחוב אבא הילל ובמערב בנתיבי איילון. המתחם כולל את בורסת היהלומים הישראלית, שקנתה לה שם בכל העולם ונחשבת למובילה בתחומה.

מיקומה של בורסת היהלומים לא תמיד היה מיקומה האסטרטגי הנוכחי. בימי קום המדינה, בורסת היהלומים שוכנה ברחוב אחוזת בית בתל אביב. אלא שבעקבות קשיים שהערימה עיריית תל אביב על בניית בניין משרדים עבור בורסת היהלומים, ובהמשך להצעה של ראש עיריית רמת גן אברהם קריניצי, הוחלט בשנת 1961 על רכישת מתחם בן 3.5 דונם, שיועד למטרת בניית המתחם המוכר כיום.


שלטי חוצות ברמת גן קיר הבורסה
פרסום חוצות ברמת גן - קיר הבורסה

מעל ל 700 קומות של משרדים, מגורי יוקרה ומלונות במתחם המגדלים האורבני הגדול ביותר בישראל

מתחם הבורסה ברמת גן הוא, כאמור, לוקיישן שבו נבנו לא מעט מגדלים.


המרכזי והחשוב שבין המבנים הוא, כמובן, בורסת היהלומים הישראלית עצמה. היא נחשבת לאחד המרכזים החשובים והמרכזיים בעולם לסחר ביהלומים, והיא חברה בפדרציה העולמית של בורסות היהלומים.

קומפלקס בורסת היהלומים כולל את מגדל היהלום הגבוה מבין המגדלים בזמן הקמתו הוכתר כמגדל השני בגודלו בישראל. מגדל שמשון, מגדל מכבי ומגדל נועם. ולכן שלטי חוצות ברמת גן באזור זה, הוא הכרחי לצורך חשיפה טובה.


  • ברחוב ז'בוטינסקי 7 ממוקם מגדל משה אביב. עד לשנת 2016 היה מגדל משה אביב לגורד השחקים הגבוה ביותר בישראל. הוא התנשא לגובה של 235 מטרים, ומי שמעוניין היה לעשות את דרכו במדרגות לראש המגדל, היה צריך לטפס לא פחות מ 68 קומות.

  • מגדל ספיר הוא המגדל השני בגובהו במתחם ובין החדישים. הוא כולל 40 קומות, ומתנשא לגובה של 160 מטרים.

  • מגדל אמות אטריום מתנשא לגובה של 158 מטרים, בדומה למגדל ספיר שבמתחם הבורסה, גם הוא כולל - 40 קומות. הוא מחובר למתחם הבורסה וגישה לרכבת באמצעות גשר, מה שהופך אותו למיקום נגיש ונוח לקהל היעד שלו.

  • בית גיבור ספורט הוא מגדל בן 37 קומות מכיל חברות . עובדה מעניינת שכדאי להכיר לגבי המגדל הזה היא שחניון תת קרקעי עם כביש גישה משותף מחבר אותו ללאונרדו סיטי טאוור, ולמגדל איילון הסמוכים אליו.

  • מגדל רוגובין תדהר הוא אחד המגדלים המפוארים שבמתחם הבורסה, נקרא בעבר מגדל איילון בנוי בסמיכות לנתיבי איילון וממש בצמוד לתחנת הרכבת "סבידור מרכז".

  • מגדל לאונרדו סיטי טאוור בן ה 41 קומות נחשב לאחד מהמלונות העסקיים המובילים בישראל.

  • מגדלים נוספים במתחם: מגדל הראל ביטוח, בית איילון ביטוח, מגדל מנורה מבטחים, בית סילבר, בית שאפ, מגדלי פז, בית סמסונג, בית בן דוב ועוד

  • תאטרון היהלום הממוקם בלב מתחם הבורסה משמש כמרכז תרבות וכנסים עסקיים, מונה 550 מקומות.


פרסום חוצות רמת גן צומת עלית - קיר עלית
פרסום חוצות ברמת גן - קיר עלית

תכנון עתידי - כיצד יראה מתחם הבורסה בעתיד הקרוב?

מתחם הבורסה הוא לא רק מרכז עסקי חשוב ומרכזי, אלא גם מרכז עסקים דינמי ומתפתח. טביעות האצבע של יזמים ואדריכלים שונים באה לידי ביטוי בכמה מן הפרויקטים הנוכחיים, שנמצאים בתכנון או אפילו במהלך בניה:


מתחם Exchange ברמת גן הוא אחד מן הפרויקטים שמטרתם שילוב בין מגורים, תעשיה ומסחר, והוא עתיד לכלול שלושה מרכיבים עיקריים: מגדל מגורים המיועד למשפחות שרוצות לבנות את עתידן בסמוך למרכז פעילות שוקק, מגדל משרדים שישרת חברות גדולות לצד עסקים בינוניים, וכן פארק רחב ידיים, שיצבע את הנוף האורבני בירוק, וישדרג את חווית סיור במתחם.


פרויקט מגדל 120 עתיד לשנות את פני השמיים של ישראל: על פי התכנון, יכלול המגדל 120 קומות וגובהו לא יפחת מ 520 מטרים. לכשתסתיים בניית המגדל הוא עתיד להיות המגדל הגבוה בישראל.


משולש הבורסה הוא מתחם אשר עתיד להיבנות צפונית למתחם הבורסה, ויציע מגדלי מגורים בני 60 קומות עם מאות דירות להשכרה.


מגדל בין ערים הוא מגדל מתוכנן בן 100 קומות, במתחם הבורסה עצמה, אשר יכלול לא פחות משש קומות חניון. שתי הקומות הראשונות תשמשנה לצרכי מסחר, מעליהן קומות לצרכי ציבור, קומות משרדים, ובצמרת הבניין ימוקם מלון שיציע 15 קומות, כ 900 חדרים ובריכת שחיה.


שלטי חוצות רמת גן קיר עלית
שילוט חוצות ברמת גן - צומת עלית

חברות ועסקים מובילים הממוקמים במתחם הבורסה

על מנת להמחיש עד כמה מתחם הבורסה ברמת גן הוא מיקום אידיאלי לעסקים וחברות, נציין כאן רק חלק מן החברות שבחרו למקם את המטות שלהן במתחם: בנק מזרחי, טאבולה, אלמנטור, Overwolf, Gong, ScaiPlay, ,Kaltura Contentsquare , ,Sisense הראל ביטוח, איילון, SAMSUNG, מנורה ביטוח, אביב נדל"ן, תדהר, IBM, בורסת היהלומים, משרדי עורכי דין מובילים כמו מיתר עורכי דין, חברות בתחומי הפיננסים והביטוח, חברות הייטק, בתי מלאכה ואולמות תצוגה של תכשיטים ויהלומים, מסעדות יוקרה ובתי עסק נוספים בתחומים שונים - כל אלו הפנימו את היתרונות המשמעותיים שמציע מתחם הבורסה לעסקים, את החיבור למקום בו קורים הדברים, ואת היכולת למנף את המיקום המצוין כדי לעשות עסקים.


קיר פרסום חוצות על צומת עלית ברמת גן - מתחם הבורסה
צומת עלית מתחם הבורסה ברמת גן - קיר עלית

תחבורה ותנועה, כ 300,000 איש ביום

מתחם הבורסה הוא מבין המיקומים המרכזים והנגישים ביותר בישראל. לא כדאי לוותר על פרסום חוצות ברמת גן באזור זה. כידוע, מתחם הבורסה ברמת גן סמוך לתחנת רכבת מרכז על שם סבידור, לנתיבי איילון ולתחנת ארלוזורוב בה ניתן למצוא תחבורה יעילה ואפקטיבית למקומות שונים ברחבי גוש דן.


ב 2022 יסתיימו עבודות הרכבת הקלה והקו המרכזי והראשון שיופעל יעבור ממש בסמוך למתחם כשהכניסה והיציאה יהיו דרך תחנת "אבא הילל" הממוקמת ממש על צומת עלית ברמת גן והיא תכלול 3 כניסות לרכבת מכל צידי הצומת.


מאחר שהמתחם נגיש כל כך ובתצורות רבות כל כך, הוא מתהדר בטראפיק גדול מאוד של עוברים ושבים, בעיקר של אוכלוסיות איכותיות, אשר עוסקות במסחר, בעסקים, ובתנועה אל משרדים.


כל זה הופך את הלוקיישן הזה ללוקיישן מדויק עבור מפרסמים: מיקום מרכזי שבו בפרק זמן נתון מאפשר חשיפה בפרופיל גבוה לעוברי אורח רבים, לנוסעים בתחבורה הציבורית ורכבים פרטיים ועוד.

צומת עלית רמת גן מתחם הבורסה
צומת עלית מבט עלי

צומת עלית ומתחם הבורסה - מיקומים מקבילים בעולם המדיה והפרסום חוצות

אם ננסה לרגע לעצור ולהקביל את מתחם הבורסה אל מקומות אסטרטגיים נוספים בעולם, לא יהיה זה מופרך לציין את הטיים סקוור בניו יורק, את כיכר פיקדילי בלונדון ואת שיבויה בטוקיו הרחוקה. חישבו על זה: מדובר במקומות מרכזיים, שבהם התנועה הסואנת יוצרת ערב רב של אנשים, תרבויות והזדמנויות - למעשה, כל מה שחשוב לעסקים.


כאשר חברות מעוניינות להרחיב את הפעילות העסקית שלהן, הן בראש ובראשונה צריכות להבין היכן נמצא קהל היעד שלהן - וכשמדובר במרכז עסקים עם נוכחות אייקונית של מותגים גלובליים וחברות מקומיות מובילות אשר מושכים קהל איכותי ובעל כוח קנייה חזק. זהו המקום שבו באופן טבעי נוצרת גם במת המדיה והפרסום חוצות הגדולה והנחשקת ביותר.

חשיפה לפרסום חוצות על גבי קירות אורבאניים עצומים הן כהולך רגל במעבר החצייה והן כנוסע רכב בעמידה ברמזור על הצומת המרכזית מעבירה תחושות עוצמה וראשם רב כלפי המפרסם. מותגים גלובליים שואפים לבחור את שלטי הפרסום חוצות המרכזיים, הבולטים והאייקונים ביותר כדי להעביר מסר בצורה עוצמתית ובלתי נשכחת ולהראות דומיננטיות בזירה העסקית שלהם. כשנחשפים לשלטי חוצות ברמת גן בגדלים עצומים ובמרחק נגיעה ממנו בשילוב עם קריאייטיב נכון מקבלים את הנוסחה המושלמת לפרסום חוצות אפקטיבי שהאפקט שלו מורגש גם לאחר שהקמפיין הסתיים.


טיים סקוור ניו יורק שלטי חוצות
טיים סקוור - ניו יורק

כיכר פיקדילי לונדון
כיכר פיקדילי - לונדון

שיבויה טוקיו יפן
שיבויה - טוקיו יפן


שלטים ברמת גן - במיקום הכי אטרקטיבי בעיר

בואו נשים את הדברים על השולחן כבר עכשיו: אנחנו גאים להציע את קירות הפרסום במיקום המדויק ביותר האפשרי - במרחק נגיעה מן הלקוחות שלכם, על הצומת, במיקומים בולטים שנראים מכל זווית אפשרית וממרחק. פרסום על הקירות שלנו יאפשר לכם להגיע אל קהלי יעד איכותיים מאוד בצורה מרשימה ובגודל ענק במיקומים אייקונים והמבוקשים ביותר בתעשיית הפרסום מחוץ לבית.



אנו בנובה מדיה מאמינים כי הצעת הערך שאנו מביאים משלבת הן מיקוד בקהל היעד האיכותי ביותר שתוכלו לבקש בנפח עצום והן במיקום אייקוני ומרכזי שעצם הפרסום בו יביא למותג שלכם להיתפס כמוביל ונחשק. בראיית עלות תועלת – פרסום חוצות על קירות יוצר תהילה ורושם. לא סתם חברות שמעוניינות להיתפס כמובילות בתחומן, להגביר את המודעות של הצרכנים לשירותים ולמוצרים שהם מציעים, להגיע אל קהלי יעד חדשים, ולעשות כל זאת באופן מרשים ובעל השפעה לטווח הארוך - בוחרים בנו שוב ושוב כדי להזניק את הקמפיינים הפרסומיים שלהם.

נובה מדיה גאה לקחת חלק בהצלחה של מותגים גלובליים ומקומיים, ולהעניק להם נוכחות אייקונית על גבי הבמה הגדולה והעוצמתית ביותר במתחם הבורסה ברמת גן. אחרי ככלות הכל - זהו בדיוק הייעוד שלנו.






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page