top of page

שילוט חוצות דיגיטלי

עודכן: 24 בינו׳ 2023

היום כל בעל עסק מבין את החשיבות של שילוט חוצות מקצועי ואיכותי, מאחר והדבר חיוני על מנת לחזק את המיתוג של העסק ולהגדיל את החשיפה. ללא פרסום בולט ומקצועי, העסק שלכם עלול להישאר אנונימי, דבר שכמובן ישפיע על אחוזי המכירות. לכן כל מי שמעוניין לקדם ולפתח את העסק שלו, חייב לתת את הדעת לפרסום ושיווק המותאם לאופי ולסוג העסק. באמצעות שילוט חוצות דיגיטלי תוכלו ללכוד את העין של הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להסתקרן. מדובר על אחד האמצעים האפקטיביים ביותר לפרסם את העסק שלכם או לחילופין, להתמקד במוצר או שירות ספציפי. שילוט חוצות יכול ללכוד את העין מרחוק ולעורר עניין, שיגרום לא פעם לבחינה של העסק ולביקור באתר שלו. לכן מדובר על אמצעי חיוני להגדלת כמות הלקוחות ולגיוס של לקוחות חדשים, שמעולם לא שמעו על העסק שלכם.


שילוט חוצות דיגיטלי

מהו שילוט דיגיטלי?

כולנו מכירים את שלטי החוצות הגדולים הממוקמים על כבישים ראשיים, דוגמה טובה לכך היא שלט באיילון או במתחם הבורסה ברמת גן. לא ניתן לעבור באזור מבלי להתבונן על השלט. רוב הנהגים לא מצליחים להתעלם משלטי חוצות גדולים ובולטים כל כך, דבר שמגדיל משמעותית את החשיפה. הדבר נכון במיוחד בזמן עומס, מאחר ועמידה בפקק גורמת לרוב הנהגים להסתכל מהחלון ולהתמקד יותר בסביבה שלהם. לכן אין זה מפתיע כי כל סוג של שילוט חוצות יכול לתרום לרמת המכירות של העסק, אך חשוב לבחור בשלט המתאים באופן אישי לצרכים שלכם. יש לבחון את הגודל הרצוי ואת העיצוב האטרקטיבי, לצד בחירה במיקום הבולט והיעיל ביותר. כדאי לדעת כי שילוט חוצות דיגיטלי מהווה את שילוט החוצות המתקדם והיעיל ביותר בעולם הפרסום. במקום להסתמך על שלט מודפס וקבוע, תוכלו ליהנות משלט בעל תוכן דינאמי, שמשתנה בהתאם למסר השיווקי שלכם. ניתן לשלוט על התכנים המתחלפים בצורה אוטומטית, על מנת להתאים את השלט לקהל היעד הרלוונטי עבורכם. הדבר יאפשר לכם להעביר מסר שיווקי שונה בהתאם לשעות היום ולסוג הקהל שנחשף לשלט.


מהם היתרונות של שלטי חוצות דיגיטליים?

שילוט חוצות דיגיטלי נחשב לפתרון המושלם בעידן המודרני, מאחר ויש צורך להעביר מסר שיווקי שונה לכל לקוח. לכן לקוחות פוטנציאליים שיחשפו לשלט בשעות הבוקר יקבלו מסר המתאים לצרכים ולרצונות שלהם, לעומת לקוחות פוטנציאלים שיעברו במקום בשעות הערב ויזכו למסר מותאם אישית עבורם. שילוט חוצות דיגיטלי יכול לספק לכם את הגמישות המקסימלית בתוכן הפרסומי, דבר שיכול לתרום לאפשרות שלכם ליצור פרסום מותאם לקהל היעד ולתזמון האידיאלי ביותר עבור העסק שלכם. הדבר מקביל ליכולת לפרסם את התוכן שלכם באמצעים דיגיטליים שונים, אך עם היתרון של חשיפה לקהל יעד עצום וליכולת לספר את הסיפור של המותג שלכם לעשרות ומאות אלפי אנשים. אנו מסוגלים להתאים את הפרסום לקהל היעד שלכם, באמצעות פרסום המותאם לשעות מסוימות, מזג האוויר או אירועי ספורט שונים. המסכים שלנו גדולים, בולטים ואיכותיים, דבר שמבטיח לכם פרסום של תוכן פרסומי שלא ניתן לפספס!


אנו בחברת נובה מדיה נשמח לספק לכם שירותי שילוט חוצות דיגיטלי ברמה הגבוהה ביותר. אנו מאתרים את נכסי הפרסום האסטרטגיים ביותר, על מנת להבטיח חשיפה משמעותית. נשמח לסייע ולייעץ לכם בתחום, על מנת להבטיח לכם שילוט חוצות בולט ומרכזי, הנהנה מתעבורת אנשים גדולה, כתוצאה מהמיקום המרכזי שלו על עורקי תנועה ראשיים או מרכזי תעסוקה. נוכל להבטיח לכם שילוט חוצות בעל נראות מרשימה ומרהיבה, שתשאיר אימפקט מהותי בקרב העוברים והשבים במקום. לקבל מידע נוסף, צרו קשר!


60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page