top of page

כמה עולה שלט באיילון?

עודכן: 28 בדצמ׳ 2022

האם עלויות הפרסום חוצות בשלטי קירות ענקיים באיילון נגישים רק לתאגידים וחברות גדולות או שגם חברות צעירות ועסקים קטנים יכולים?


כשחושבים על שילוט חוצות הדרך לגעת בקהל מחוץ לבית מגוונת מאוד. ישנם מספר סוגים של שלטי חוצות, כאשר סוג השלטים שמפרסמים עליהם באיילון הם קירות פרסום ענקיים.

שלטי חוצות בנתיבי איילון הם סמל סטטוס ואמירה שכל עסק ומפרסם היו רוצים להיות חלק ממנה. אם אתם עוסקים בשיווק או שאתם בעלי חברה, "כמה עולה שלט באיילון?" היא כנראה השאלה הראשונה שתשאלו כשתחשפו לפרסום חוצות על גבי קירות ענק.


שלט חוצות של חברת נעמן בקיר "בית אלפא" של נובה מדיה בנתיבי איילון
שלט חוצות באיילון

ממה מורכב מחיר שלט בנתיבי איילון:

  1. גודל השלט – ככל שמדובר על שלטי חוצות ענקיים יותר - העלות יקרה יותר. העלויות נקבעות לפי עלות הדפוס, עלות ההתקנה ותשלום על האגרות שילוט לעירייה.

  2. מיקום – ככל שהשלט חוצות ממוקם בלוקיישן יוקרתי ומרכזי כך הביקוש לפרסום בו עולה ובהתאם לביקוש המחיר שלו מתייקר.

  3. עונתיות – בתקופות בהם ביקושים לפרסום חוצות עולה כך עולה גם מחיר הפרסום. ניתן לראות שמחירי הפרסום מזנקים לפני חגים למשל, בכל המדיות הקיימות.

  4. מיקום וכמות חשיפה – ככל שנפח התנועה במיקום גבוה יותר כך עולה עלות ההשכרה של שלט הפרסום מכיוון שזה אומר שהשלט יקבל יותר חשיפה.

  5. תקופת הפרסום – ככל שזמן הפרסום ארוך יותר כך עלות הקמפיין יקרה יותר. זמן מקובל לקמפיין שלטי חוצות באיילון הוא 10 ימים, שבועיים או חודש. TIME IS MONEY

קיר בית אלפא - נתיבי איילון ויצחק שדה

למה פרסום חוצות על קירות ענקיים הוא כל כך חזק?

פרסום על קירות הוא מדיום פרסום חוצות מיוחד ושונה מאחר והוא בד"כ מהווה חלק מבניין או מבנה ייחודי. פרסום על גבי קירות ענק מייצר הזדמנות לאימפקט ונגיעה בצרכנים באופן מרשים ויצירתי. אם אתם מעוניינים בהצהרה עוצמתית ובלתי נשכחת, פרסום על גבי קירות הוא המדיום לעשות זאת. פרסום על קירות הוא בד"כ נחלתם של מותגים מבוססים שרוצים להראות לעולם שהשירות או המוצר שלהם הוא המוביל בתחום. קירות פרסום בשילוב עם קריאייטיב נכון יוצרים את אפקט ה WOW ומעניקים יוקרה ובולטות בלתי רגילה וכך נוצר ערך למותג שממשיך להביא תוצאות גם אחרי שהקמפיין נגמר.

קמפיין שילוט חוצות באיילון לממרחי הטחינה החדשים של אחוה
פרסום חוצות באיילון

כמה אנשים נחשפים לשלט באיילון?

בנתיבי איילון עוברים מדי יום כ 750,000 כלי רכב וזה ציר התנועה העמוס ביותר בישראל. מטרופולין ת"א מאכלס בתוכו את מירב מקומות התעסוקה של ישראל וכך מדי יום חולפים על הציר בדרך לעבודה וממנה כ 10% מאוכלוסיית ישראל כולה כשאיכות הקהל היא מהעשירון העליון של מדינת ישראל. שלטי חוצות ענקיים באיילון, עושים עבודה חשיפה מצוינת.

העלות ל 1000 חשיפות (CPM) לפרסום בנתיבי איילון הם מהמשתלמים ביותר בענף הפרסום. רף הכניסה לפרסום הוא גבוהה יחסית למדיה הקטנה יותר ונעמד בעשרות אלפי שקלים לקמפיין וזה מביא מפרסמים איכותיים ומעלה את ערך המדיה. עלות הפרסום מושפעת באופן ישיר מגודל הקיר ומתקופת הפרסום עליו.



אז כמה עולה שלט באיילון?

עלות שלט באיילון נעה בין 20,000 ₪ ל כ-200,000 ₪ בהתאם לגודל השלט, מיקום השלט, כמה מבוקשת העונה בשנה וכמה ימים השלט באוויר. כאשר הקיר של נובה הוא מבין השלטים בעלי הערך הגבוה ביותר לעומת המחיר המבוקש.

החשיפה והעוצמה שמתקבלים ברגע שהלקוח פוגש אתכם על ציר התנועה המרכזי בישראל כשברקע המגדלים האייקונים של ישראל הוא לא שווה ערך לשום פרסום אחר שתעשו והאפקט שהוא נותן הוא חדירה עמוקה לתודעה של הלקוח והתובנה שאתם מותג בולט ברמה ארצית ושחקן מרכזי ומוביל בשוק הישראלי.

חברת נובה מתמחה באיתור נכסי פרסום חוצות פוטנציאליים באיילון ומקומות מרכזיים בארץ והנגשה של איזורי הפרסום הכי נחשקים בארץ גם לחברות שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום הפרסום ולא רק לתאגידים ומותגים בינלאומיים.


"אף אחד לא סופר את מספר המודעות שאתה מציג; הם רק זוכרים את הרושם שאתה עושה." ביל ברנבך


לפרטים נוספים אודות פרסום על קירות באיילון ולקבלת הדגמה למותג שלכם צרו איתנו קשר.


6,579 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page