top of page

אם הוירוס לא יימנע ממכם לצאת מהבית, קמפיין ספויילרים בשלטי חוצות יגרום.

עודכן: 2 במאי 2021

אזהרת ספוילר!! מה קורה כשאנשים אמורים להישאר בבתים כדי למנוע את התפשטות הקורונה אבל לא עושים זאת?! הם מקבלים ספוילרים לסדרות נטפליקס האהובות שלהם מחוץ לבית.


הקמפיין של שני סטודנטים מבית הספר לפרסום של מיאמי הפך להיות ויראלי ברשת כשהם הציגו שילוט חוצות עם ספוילרים לסדרות האהובות של נטפליקס במטרה לגרום לאנשים להישאר בבית ולהילחם בהתפשטות וירוס הקורונה.

הדרך הטובה ביותר לגרום לאנשים להישאר בבתים היא לפזר ספוילרים על שלטי חוצות ברחבי העיר ובכך למנוע מאוהבי סדרות להסתובב מחוץ לבית כדי לא להרוס להם את הסדרות נטפליקס שהם צופים בהם.




הרעיון התחיל מכך שהסטודנטים חזרו הביתה והבחינו שהממשלה לא מתקשרת בצורה אפקטיבית עם הקהל שנדרש לצייתנות וביצוע הנהלים של ההסגר.

הדרך האפקטיבית ביותר הייתה ליצור קמפיין פרסום חוצות קריאטיבי ולגרום לאנשים שעדיין חושבים שזה בסדר לצאת ולהסתובב בחוץ לספוילרים שיהרסו להם את הסדרות האהובות.

פרסום חוצות של בית הנייר
ספויילר של בית הנייר

מאז שהקמפיין פורסם ברשת אתרים מקומיים ברחבי העולם ואנשים רבים פרסמו את התמונות של שלטי חוצות והמהלך הפך לוויראלי. זה אומנם היה קיים רק במציאות הדיגיטאלית אבל העביר את המסר בצורה יצירתית וקריאטיבית כמו שנטפליקס יודעים.


מאז תחילת מגפת הקורונה, נטפליקס הגדילו את כמות המשתמשים שלהם ב 25% ושווי המנייה שלה זינק ב 17% .


ספויילר של אחת הסדרות המצליחות ביותר של נטפליקס: נארקוס

ספויילר לסיום של נרקוס

 

CREDITS:



Netflix The Spoiler Billboard Thailand

School: Miami Ad School Published/Aired: March 2020 Posted: March 25, 2020

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page